Memorial Kayseri Hastanesi

Memorial Sağlık Grubu, uluslararası kaliteli sağlık hizmetleri ve mükemmellik standartları ile İç Anadolu Bölgesi’nde yanınızda.

Memorial Kayseri Hastanesi saygın ve güçlü akademik kadrosu, alanında uzman doktorları, bilgi ve birikimlerini yakın ilgi ile birleştiren sağlık personeli, hasta odaklı hizmet anlayışının yanı sıra; modern mimari tasarıma sahip hasta odaları ve yaşam alanları ile İç Anadolu Bölgesi’nin ihtiyacı olan tüm sağlık hizmetini karşılayacak şekilde konumlandırılmıştır.

Memorial Sağlık Grubu’nun 9. Hastanesi olan Memorial Kayseri Hastanesi; 11 bin metrekarelik alan üzerine kurulu, toplam 119 yatak kapasitesi, üstün teknolojik donanıma sahip 5 ameliyathanesi ile hasta ve hasta yakınlarına uluslararası standartlarda sağlık hizmetini, kalite ve konfor ile bir arada sunmaktadır

Memorial Kayseri Hastanesi’nde, bulunan PACS sistemi (filmsiz hastane özelliği) sayesinde Memorial’in tüm hastaneleri arasında görüntüleme ve laboratuvar sonuçları ile vaka paylaşımları gerçekleştirilerek tıbbi sinerji yaratılmaktadır.

Dünyanın pek çok ülkesinde referans olarak kabul edilen Memorial Tüp Bebek hizmetleri, etik ve kalite standartları Memorial ile örtüşen ‘’Kayseri Tüp Bebek Merkezi’’nin Memorial bünyesine katılması ile Kayseri’ye taşındı. Kayseri Tüp Bebek Merkezi, Memorial markası ile çocuk özlemi yaşayan ailelerin yanında olmaya devam ediyor.

Tüm branşlarda SGK anlaşmalı olan Memorial Kayseri Hastanesi, aynı zamanda AGIS sigortalı hastalara hizmet vermektedir.

Tıbbi Bölümler

Acil Servis