Memorial Dicle Hastanesi

Memorial Sağlık Grubu, dünya standartlarındaki sağlık hizmetini Diyarbakır’daki ikinci adresi olan Memorial Dicle Hastanesi ile de sunmaya başladı.

Memorial Diyarbakır Hastanesi’nden sonra Memorial’in şehirdeki ikinci hastanesi olan Memorial Dicle Hastanesi; alanında uzman hekimlerden oluşan akademik kadrosu, modern tanı ve tedavi üniteleri, teknolojik donanımı, hasta konforuna uygun mimarisi ile yalnızca Diyarbakır’a değil, tüm bölgeye hizmet verecek şekilde tasarlandı.

Her şey Hastaların Konforuna Yönelik

21 bin metrekarelik kapalı alan üzerinde kurulan Memorial Dicle Hastanesi, 250 kişilik medikal ve idari kadrosu ile hizmet vermektedir. 138 yatak kapasiteli hastanede; 9 ameliyathane, 26 yenidoğan yoğun bakım, 23 genel yoğun bakım, 12 kardiyoloji ile kalp- damar cerrahisi yoğun bakım, 5 çocuk yoğun bakım olmak üzere toplam 66 yoğun bakım yatağı bulunmaktadır. Poliklinik alanları, hasta odaları, konforlu süit odaları, çocuk oyun alanları ve engelli hastaların ihtiyaçlarına özel düzenlenmiş bölümleri ile Memorial Dicle Hastanesi ileri tıp mimarisine sahiptir.

Memorial Hastaneleri Arasında Tıbbi Sinerji

Memorial Dicle Hastanesi’nde özellikle ameliyathaneler, tüp bebek merkezi, fizik tedavi ve rehabilitasyon ünitesi, radyoloji ve yoğun bakımlar ileri tıp teknolojisine sahiptir. Kadın Hastalıkları ve Doğum ile yakında hizmete girecek olan Tüp Bebek Bölümü’nde 4 boyutlu ultrason cihazları ile hizmet veren hastanemizin; anjiyografi, radyoloji bölümlerinde de son teknoloji görüntüleme cihazları kullanılmaktadır. PACS sistemi (filmsiz hastane özelliği) sayesinde, görüntüleme ve laboratuvar sonuçları, Memorial Sağlık Grubu’nun lokasyonları arasında paylaşılarak tıbbi sinerji oluşturulmaktadır. Memorial Dicle Hastanesi’nde gerektiğinde Diyarbakır’daki hastaların tahlil ve tetkik sonuçları, grubun diğer şehirlerdeki hastanelerinde sanal ortamda değerlendirilerek, en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri belirlenmektedir. Memorial Sağlık Grubu’nun diğer lokasyonlarında görev yapan doktorlar da Diyarbakır ve Dicle Hastaneleri’nde tanı-tedavi hizmeti vermektedir.

Memorial’ın Uluslararası Üne Sahip Bölümleri Çok Yakında Diyarbakır’da

Memorial Diyarbakır Hastanesi ile bölgenin en büyük ihtiyacı olan Onkoloji Merkezi’ni hizmete sunan Memorial Sağlık Grubu, Memorial Dicle Hastanesi ile dünyada referans merkezi olan Tüp Bebek Bölümü’nü de Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne getirmeye hazırlanıyor. Sağlık Bakanlığı izinleri sonrası Karaciğer, Böbrek ve Kemik İliği Nakli bölümlerinin de yakın zamanda bölgede hizmet vermesi için çalışmalar devam etmektedir.

Merkezi Lokasyon

Urfa yolu üzerinde bulunan Memorial Dicle Hastanesi, merkezi konumu açısından çevre illerden ve yurtdışından gelen hastaların son derece rahat bir şekilde ulaşabileceği stratejik bir noktada bulunmaktadır.

Tüm Branşlarda SGK anlaşması

Memorial Dicle Hastanesi de Memorial Diyarbakır Hastanesi’nde olduğu gibi tüm branşlarda SGK anlaşmalı olarak; SSK, Emekli Sandığı, Bağ-Kur ve devlet memurlarına hizmet vermektedir. Ayrıca özel sağlık sigortalı hastalar için de sigorta, banka ve kurum anlaşmaları mevcuttur.

Tıbbi Bölümler

Acil Servis