Memorial Antalya Hastanesi

Memorial Sağlık Grubu, uluslararası kaliteli sağlık hizmetleri ve mükemmellik standartları ile Memorial Antalya Hastanesi ile Akdeniz Bölgesi’nde yanınızda.

Memorial Antalya Hastanesi; uluslararası saygın ve güçlü akademik kadrosu, alanında uzman doktorları, bilgi ve birikimlerini yakın ilgi ile birleştiren sağlık personeli, hasta odaklı hizmet standartları, mükemmel ve etkin hasta bakımı ile bir dünya hastanesidir.

Uluslararası JCI akreditasyonuna sahip Memorial Antalya Hastanesi; 400 kişilik medikal ve idari kadrosu ile 15 bin metrekarelik alan üzerinde, 132 hasta ve 28 yoğun bakım yatağı, 4 yoğun bakım ünitesi, 5 ameliyathanesi, ileri teknolojiye sahip radyoloji bölümü, MR ve BT odaları, gündüz ve gece algısı yaratma özelliği olan yoğun bakım üniteleri, Amerikan Embriyoloji Derneği akreditasyonlu embriyoloji laboratuvarı, koroner anjio servisi ve hasta psikolojisini pozitif etkileyici şekilde dekore edilmiş poliklinikleri ile hizmet vermektedir.

Memorial Antalya Hastanesi modern mimari tasarıma sahip hasta odaları ve yaşam alanları ile hasta ve hasta yakınlarına güvenlik, kalite ve konforu bir arada sunmaktadır. Kepez’in merkezinde; tatil beldeleri, havalimanı ve otogara yakın mesafede, kolay ulaşılabilir merkezi konumda bulunan Memorial Antalya Hastanesi, daha sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için her branşta 7 gün 24 saat hizmetinizde…

Tıbbi Bölümler

Acil Servis