Memorial Ankara Hastanesi

Türk sağlık sektörüne yön veren, uluslararası arenada bilimsel ve tıbbi başarıları ile referans merkezi olan Memorial Sağlık Grubu Başkentte…

Memorial Ankara Hastanesi; dünyada referans merkezi olarak öne çıkan bölümleri, alanında uzman hekimlerden oluşan akademik kadrosu, hasta odaklı hizmet anlayışı, Türkiye’deki en ileri tıp teknolojisine sahip tanı-tedavi üniteleri, modern mimarisi ve yepyeni bir sağlık anlayışı ile bölgenin sağlık üssü olarak hizmet veriyor.

Bilimle teknolojiyi birleştiren bir dünya hastanesi

Türkiye’nin kalbi, sağlıkta ilk’lerin öncüsü Memorial’in 10’uncu hastanesi ile Ankara’da atıyor.

42 bin metrekarelik kapalı alan ile başkentin en büyük özel hastanelerinden biri olan Memorial Ankara, üstün teknolojik altyapısıyla da öne çıkıyor.

60’ı yoğun bakım ünitelerinde olmak üzere 230 yatak kapasitesi, hastaların görüntüleme işlemleri sırasında kendilerini rahat hissetmeleri için “Ambians teknolojisi” ile hazırlanmış MR ve BT odaları, dünya standartlarındaki Koroner Yoğun Bakım, Genel Yoğun Bakım, KVC Yoğun Bakım ve Yeni Doğan Yoğun Bakım Üniteleri, Dijital Koroner Anjio odası, Anjio servisi, tam donanımlı 11 ameliyathane ve 63 polikliniği ile Memorial Ankara bir dünya hastanesi olarak tasarlandı. En yeni sterilizasyon tekniklerinin uygulandığı uluslararası standartlarındaki ameliyathanelerinde kullanılan led lambalar; ameliyatın niteliğine göre ışık rengini ayarlama ve ısı açığa çıkarmama özelliği sayesinde cerrah ve hastaya büyük ölçüde konfor sunuyor.

256 kesitli Bilgisayarlı Tomografi (BT) cihazı sayesinde hastalar işlem sırasında radyasyondan çok daha az etkileniyor. Standart MR’dan daha geniş olan 70 cm çapındaki son teknoloji ürünü MR cihazı, özellikle kapalı alan korkusu olan hastalara büyük kolaylık sağlıyor. Memorial Ankara Hastanesi’nde ayrıca MR uyumlu anestezi cihazı da bulunuyor.

Memorial’ın uluslararası üne sahip bölümleri Ankara’da

Memorial Ankara Hastanesi başta Kalp Damar Cerrahisi, İnvaziv Kardiyoloji, Tıbbi Onkoloji, Ortopedi  gibi Memorial’ın uluslararası üne sahip bölümleri olmak üzere; tüm branşlarda multidisipliner bir anlayışla hizmet sunuyor. Tüp Bebek, Organ Nakli, kemik iliği nakli ve radyasyon onkolojisi bölümleri de çok yakında hizmet vermeye başlayacak.

Memorial hastaneleri arasında tıbbi sinerji

Memorial, hastaların yaşam kalitesini artırmak için önemli çözümleri bir arada sunuyor. Memorial Ankara Hastanesi’nde radyolojik görüntüler ve laboratuvar sonuçları dijital olarak saklanıp, ilgili bölümlere aktarılıyor. Hastane bu özelliği sayesinde, Memorial Sağlık Grubu’nun diğer hastaneleri ile entegre çalışabiliyor. Farklı lokasyonlardaki doktorlara aynı görüntü üzerinden hasta konsültasyonu olanağı sunan sistem, hasta için en doğru teşhis ve tedavi olanaklarının planlanmasını sağlıyor.

Konforlu yaşam alanları sunan özel tasarımlar

Memorial Ankara Hastanesi, hastalara yalnızca kaliteli sağlık hizmeti değil aynı zamanda özel tasarımların teknoloji ile buluştuğu alanlarda tedavi imkanı sunuyor. Özellikle çocuk hastalar için pek çok yeni uygulamayı da hayata geçiriyor. Hasta güvenliği için her ayrıntının düşünüldüğü çocuk sağlığı merkezi hasta ve sağlam (kontrole gelen)  çocuklar için iki ayrı poliklinikte hizmet veriyor. Çocuk sağlığına yönelik bu uygulama,  Ankara ve çevresi için önemli ilkler arasında yer alıyor.

Memorial’da hasta ve hasta yakınlarının her türlü ihtiyacının ve konforunun düşünülerek hazırlandığı hasta odaları ve süitlerin yanı sıra; engelliler için tüm detayların özel olarak tasarlandığı odalar da bulunuyor.

Merkezi Konum

Memorial Ankara Hastanesi, Konya Yolu üzerinde kolay ulaşılabilir lokasyonda yer alıyor. Bu sayede yalnızca Ankara halkı değil; İç Anadolu, Karadeniz Bölgesi ve yurtdışından gelen hastalar da rahatlıkla Memorial’a ulaşabiliyor.

Tıbbi Bölümler

Acil Servis