Kadıoğlu Hastanesi

Sağlık sektörünün en köklü kuruluşlarından olan Kadıoğlu Hastanesi, 1973 yılından beri İstanbul’da, kendisine has bir sağlık geleneği ile sürekli yenilenerek faaliyet göstermektedir.

Teknolojik donanımının yanı sıra, uzman tıbbi ve idari kadrosuyla da dikkat çeken Kadıoğlu Hastanesi’nin temel stratejisi; hasta ile direkt bağlantısı olan, teknolojiyi yakından izleyerek, akademik platformlarda kabul görmüş teşhis ve tedavi yöntemlerini kullanmaktır.

Hastanemiz dokümantasyon, adaptasyon ve eğitimler sonucunda “koşulsuz hasta memnuniyeti sağlamayı” amaçlamaktadır. Bu sebeple süreç yönetimi ve toplam kalite yönetimini sistematik olarak uygulayan Kadıoğlu Hastanesi, ASB Uluslararası Belgelendirme Gözetim Denetim ve Eğitim Hiz. Ltd. Şti. tarafından 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ve 14001:2004 Çevre Yönetimi ile belgelendirildi. Hasta Hakları Evrensel Beyannamesi’nin tüm şartlarını esas kabul eden hastanemiz; tüm çalışanları için düzenlediği eğitimler ile hizmet kalitesini sürekli artırmayı hedeflemektedir.

Hastanemiz genel cerrahi, beyin ve sinir cerrahisi, çocuk sağlığı ve hastalıkları, kadın hastalıkları ve doğum, kulak burun boğaz, iç hastalıkları(dahiliye), plastik rekonstrüktif ve estetik cerrahi, üroloji, radyoloji ve lazer epilasyon, zayıflama, kavitasyon, lenf drenaj, cilt bakımı, botox, dolgu, check up hizmetleri ile 7 gün 24 saat uluslararası standartlarda hizmet vermektedir.

Kadıoğlu Hastanesi’nde misafir ettiğimiz tüm hastalarımıza tek kişilik odalarda, özel bakım sağlamaktayız. Odalarımızda refakatçi yatağı, banyo, tuvalet, telefon, internet, klima, televizyon, buzdolabı, hasta başı ünitesi ve hemşire alarmı mevcuttur. Hasta yakınlarımızın ve konuklarımızın ihtiyaçlarını karşılamak üzere kafeteryamız 08:00-21:00 arası hizmet vermektedir.

Hastanemizin anlaşmalı olduğu bankalar T.C. Merkez Bankası, Garanti Bankası, Akbank ve Fortis Bank’tır. Anlaşmalı olduğumuz sigorta şirketleri ise Anadolu Hayat Sigorta, Zürih Sigorta, Axa Oyak Sigorta, Allianz Sigorta, Başak Groupama Sigorta, Eureko Sigorta, Ak Sigorta, Yapı Kredi Sigorta, Mapfre Genel Yaşam Sigorta, Güneş Sigorta, Med-Net, Demirhayat, Ergo İsviçre, Interpartner Asistance Sigorta’dır.

Hastanemizin SGK ile anlaşması mevcuttur.

Hizmet Birimlerimiz

Beyin Cerrahisi