Aileden Biri Evde Bakım Merkezi

Hakkımızda

2005 yılında kurulan Aileden Biri Evde Bakım Merkezi, evde bakım hizmetleri sunumu konusunda Sağlık Bakanlığı’nca ruhsatlandırılan ilk şirketlerden biridir.

Hizmetlerimiz hastanın ihtiyaçları doğrultusunda, doktor muayenesinden, hemşirelik hizmetlerine, bakım görevlisi desteğinden, laboratuvar analizlerine kadar genişleyebilmektedir. En önemlisi, tüm bunlar hastanın kendini en güvende hissettiği yerde yani evinde gerçekleştirilir.

Aileden Biri, profesyonel kadrolar tarafından sunulan evde bakım hizmetlerinin yaygınlaşması ve Türk toplumuna uygun bir evde bakım modeli geliştirilmesi amacı ile faaliyet gösteren Evde Bakım Derneği’nin üyesidir.

İlkelerimiz

Kaliteli, çağdaş ve bütüncül sağlık hizmetleri sunmak

Hasta memnuniyeti ve müşteri odaklı çalışmak

Hizmetlerimizi 7 gün 24 saat ulaşılabilecek şekilde düzenlemek

Hastanın ve bakım veren personelin güvenliği için gereken önlemleri almak

Hastaya en uygun sağlık personelini görevlendirmek

Vizyon

Evde bakıma ihtiyaç duyan hasta ve hasta yakınlarına ulaşmak ve hizmeti ulaşılabilir hale getirmek

Sürekli araştırma sürecinde bulunarak hizmet kalitesini yükseltmeye olanak sağlayacak her türlü bilgi ve yeniliklerden faydalanmak

Evde Bakım Hemşiresi” ve “Evde Bakım Görevlisi” ni uzmanlaşma alanı olarak geliştirmek ve kurumsallaştırmak, üniversitelerle işbirliği yaparak mesleki sertifika programları oluşturmak

Sağlık alanında ‘Aileden Biri’ ismini markalaştırmak

Misyon

Yaşlı ve kronik hastalığı olan bireylere sunulan uzun dönemli evde bakım hizmetinde en önemli referans merkezi olmak!