Acıbadem Maslak Hastanesi

Acıbadem Maslak Hastanesi, İstanbul’un iş ve finans merkezi olan Maslak’ta, merkezi ve ulaşılabilir bir konumda yer alıyor. Hastaneye karayolunun yanı sıra metro ile de ulaşılabiliyor. 2009 yılında kapılarını açan Acıbadem Maslak Hastanesi tıbbın tüm dallarında hizmet veriyor.

Birçok sağlık sigortası ile anlaşması bulunan hastane, SGK kapsamında Acil, CyberKnife, Kardiyoloji, KVC, Radyasyon Onkolojisi ve Tıbbi Onkoloji dallarında anlaşmalı olarak hizmet veriyor.

Ormanlık bir alanda kurulan ve 40.000  M² kapalı alana sahip olan Acıbadem Maslak Hastanesi; renkleri, aydınlatması, peyzajı ve iç mimarisi ile ferah bir anlayışla inşa edildi. 191 yatak kapasiteli hastanede, 27 yoğun bakım yatağı ve 9’u ileri seviyede steril 15 ameliyathane yer alıyor. Hastane ayrıca, akıllı bina teknolojisine de sahip.

Acıbadem Maslak Hastanesi’nde tüm branşlarda güncel teknolojiye sahip medikal teknolojiler kullanılıyor. 4 Boyutlu Meme Ultrasonografi, Tüm Vücut MR, Tek Doz Radyoterapi, Tek Doz Radyoterapi, Flash CT, Truebeam, 3 Boyutlu Tomosentez, cerrahide kullanılan da Vinci robotu, tüm vücuttaki tümörlerin tedavisinde kullanılan radyocerrahi sistemi CyberKnife,  Rapidarc, bu cihazlar arasında.

Acıbadem Maslak Hastanesi’nde hastalığın özellikleri ve hastanın ihtiyaçları göz önünde tutularak oluşturulmuş birimler bulunuyor. Bu özel birimlerin arasında; Meme Sağlığı, Robotik Cerrahi, Obezite, Tüp Bebek, Kalp Sağlığı, Check-Up, Diyabet ve Saç Ekim birimleri yer alıyor. Hastane ayrıca Baş Ağrısı Kliniği, Cinsel İşlev Bozuklukları Kliniği ve Uyku Bozuklukları Kliniği ile de hastalara hizmet sunuyor.

Acıbadem Maslak Hastanesi’nde hasta, tanı ve tedavisi sırasında gerekli durumlarda ikinci görüş için uzmanlık dallarına kolaylıkla erişilebiliyor. Bu işlemler hastane içinde dolaşmadan yapılabiliyor.

Teknolojik altyapısı tamamen dijital olan Acıbadem Maslak Hastanesi, her türlü tıbbı bilginin elektronik kayıt sistemiyle, güvenli şekilde doktora ve hastaya sunulduğu “kağıtsız ve dosyasız hastane” olmayı amaçlıyor.