Acıbadem Eskişehir Hastanesi

Acıbadem Eskişehir Hastanesi, sadece Eskişehir’deki değil; Afyon, Kütahya ve Bilecik gibi çevre illerdeki hastalara da hizmet vermek amacıyla 2010 yılında hizmete açıldı. Hastane, tıbbın tüm branşlarında hizmet vermeye devam ediyor.

Birçok sağlık sigortası ile anlaşması bulunan hastane, SGK kapsamında Beyin Cerrahisi, Kalp, KVC, Kadın Doğum, Nöroloji ve Onkoloji dahil tüm bölümlerde anlaşmalı olarak hizmet veriyor.

20.000 m²’lik kapalı alana kurulu Acıbadem Eskişehir Hastanesi’nde; 5 ameliyathane, yenidoğan yoğun bakım ünitesi dahil 35 yoğun bakım yatağı, 1 doğumhane ve 1 bebek bakım odası yer alıyor. 108 yatak kapasiteli hastanenin binası, 1.000 noktadan kontrol edilen akıllı bina sistemini barındırıyor.

Acıbadem Eskişehir Hastanesi’nin tanı ve tedavi için kullanılan tıbbı yoğunluklu cihaz parkında PET/BT, 1.5 Tesla MR, Dijital Röntgen, Dijital Mamografi, Anjiyografi, Kemik Dansitometri ve Bilgisayarlı Tomografi yer alıyor. Hastanenin Girişimsel Radyoloji bölümünde ise tomografi, ultrasonografi ve floroskopi eşliğinde tanı ve tedavi hizmeti veriliyor.

Tıbbın tüm branşlarına yer veren Acıbadem Eskişehir Hastanesi, Kardiyoloji, Kalp ve Damar Cerrahisi, Onkoloji, Genel Cerrahi, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Ortopedi, Çocuk Salığı ve Hastalıkları alanlarında hizmetlerini yoğunlaştırıyor. Hastanede Tüp Bebek Merkezi ile Obezite ve Kalp Sağlığı birimlerinin yanı sıra; Meme, Menopoz, Diyabet, Sigarasız Yaşam ve Ağrı klinikleri yer alıyor.

Hastanede enfeksiyon riskini en aza indiren kapalı alan iklimlendirme sistemlerinin yanı sıra; dekontaminasyon odası, her biri birbirinden bağımsız acil gözlem odaları, tek kişilik kabinleme sistemi ile oluşturulan izole yoğun bakım odaları da bulunuyor.