Acıbadem Atakent Hastanesi

Acıbadem Atakent Hastanesi, 2 Ocak 2014 tarihinde hizmete sunuldu. Tıbbın tüm branşlarına yer veren hastane Acıbadem Atakent Hastanesi’nin, aynı zamanda Acıbadem Üniversitesi’nin ‘üniversitesi hastanesi’ olarak da hizmet vermesi planlanıyor.

Küçükçekmece-Halkalı bölgesinde gelişen lüks konutlarla mimari bütünlük oluşturacak şekilde konumlanan hastanenin yaklaşık 60.000  m² kapalı alanı bulunuyor. Doğal malzeme ve natürel renk seçimleriyle dingin bir konsepte sahip hastane; gündüz odaları, lobi ve kafeteryası ile hastalar kadar hasta yakınlarına da hizmet sunuyor.

278 yatak kapasitesine sahip Acıbadem Atakent Hastanesi’nin ayrı konumlandırılan KVC Yoğun Bakım Ünitesi’nde 14, Genel Yoğun Bakım Ünitesi’nde 10, ve grup genelinde bir ilk olacak Pediatrik Yoğun Bakım ünitesinde ise 6 yatak bulunuyor. Anjiyo da dahil olmak üzere bir çok ünite tarafından kullanılacak Derlenme Alanında ise 29 yatak ve Kemoterapi alanında 32 yatak yer alıyor.

Acıbadem Atakent Hastanesi’nde tıbbi yoğunluklu cihaz parkurunda, Truebeam, Tüm Vücut MR, Flash CT ve PET/BT cihazları yer alıyor.

Tıbbın tüm alanlarında hizmet veren ve tam teşekküllü bir hastane olarak konumlandırılan Acıbadem Atakent Hastanesi’nde; Kardiyoloji ve KVC, Nükleer Tıp, Onkoloji, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Çocuk Sağlığı Hastalıkları, Ortopedi, Kulak Burun ve Boğaz Hastalıkları, Beyin Cerrahisi, Dahiliye ve Radyoloji branşları da yer alıyor. Hastanede Girişimsel Kardiyoloji ve Pediatrik KVC alanında da hizmet veriliyor.

Pediatri konusuna ayrı bir özen gösteren hastanede yenidoğan, bebek ve çocuk hastalıkları konusunda hizmetler sunuluyor. Acıbadem Sağlık Grubu’nda ilk kez Pediatrik Yoğun Bakım Ünitesi’nin kurulduğu hastanede; 14 yatak kapasiteli Yenidoğan Bakım Ünitesi de renkli tasarımı ve teknolojik cihazlarla yer alıyor.

Acıbadem Atakent Hastanesi’nde check-up dahil tüm tıbbi sonuçların daha hızlı alınabilmesi için yeni bir hizmet daha başlatıldı. Hastane binasının hemen yanında konumlanan sonuç alma noktası hastaların, hastane içinde dolaşmasına gerek bırakmadan sonuçlarına hızlıca ulaşmasını sağlıyor.